Zodra je betaling bij ons binnen is, wordt de order binnen 1 tot 7 werkdagen geleverd. Na de verwerking verzenden we je bestelling. Je ontvangt dan een e-mail met track- & trace-informatie, zodat je kunt volgen wanneer je bestelling arriveert. Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk op het afleveradres binnen de verwachte levertermijn af te leveren.

De verwachte levertijd staat op onze productpagina’s. Let op! De genoemde afleverdata en – tijden zijn een indicatie, geen belofte. Wij geven de verzending uit handen en kunnen daardoor geen afleverdata- en tijden garanderen. De verwachte levertijd is aangegeven in werkdagen. Weekenden en nationale feestdagen tellen dus niet mee. Verder hangt de levertijd af van het land en de locatie van het afleveradres. In de trackinginformatie die je ontvangt zodra de verzending onderweg is, wordt de actuele verzendtijd aangegeven.

Bij benadering zijn de levertijden als volgt:

  • Nederland, België, Duitsland: 1 tot 7 werkdagen
  • Overige EU-landen: 2 tot 14 werkdagen
  • Landen buiten de EU: 3 tot 21 werkdagen

Als er problemen zijn met de bezorging word je daarvan zo snel mogelijk op de hoogte gesteld. Je hebt in dat geval bovendien het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden. Dresselberg is niet aansprakelijk voor vertraging in de aflevering van een bestelling.

Dresselberg biedt gratis verzending van al onze producten binnen Nederland bij bestellingen boven € 50,-. Onder dit bedrag en voor alle andere landen zijn de verzendkosten € 6,95.

Nee, dat is niet mogelijk. We bewaren geen producten op ons kantoor en ons distributiecentrum is niet toegankelijk voor klanten.

Als je de bestelling terugstuurt omdat je afziet van de koop, kan dat alleen binnen de proefperiode. Dat betekent dat je het bestelde product uiterlijk 14 dagen na ontvangst terug moet sturen, inclusief alle eventuele toebehoren. Het product moet in de oorspronkelijke staat en verpakking teruggestuurd worden.

De exacte retourinstructies waar je je aan moet houden, staan op de pakbon die meegestuurd is met je bestelling.

Het retouradres voor terugzending tijdens de proefperiode is:

Dresselberg B.V.
Vispoort 3.04
8261CK Kampen
Nederland

Probeer de schade niet te herstellen en stuur het pakket niet op eigen initiatief terug, maar neem eerst contact op met de klantenservice van Dresselberg. Ook als je een ander product ontvangt dan je besteld hebt, of als er een deel van de bestelling mist, moet je eerst contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier op de website.

Als je je bestelling niet hebt ontvangen, kijk dan in de track&trace of de verzending vertraging heeft opgelopen. Meldt het systeem dat je pakketje is afgeleverd, maar heb je niets of slechts een deel ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice via het contactformulier op de website. Doe dit wel binnen 35 dagen na de verzenddatum, Als je je melding later doet, kunnen we je niet meer helpen.

Als je het bestelde product terugstuurt omdat je afziet van de koop, moet je de kosten van de terugzending zelf betalen. Wij betalen je die kosten niet terug. Moet je de bestelling terugsturen omdat het product beschadigd of niet volledig is afgeleverd? Dan vergoeden wij de verzendkosten wél, op voorwaarde dat je het product nog niet in gebruik hebt genomen en op voorwaarde dat je voor de terugzending de instructies van de klantenservice van Dresselberg hebt gevolgd. Neem in dat geval dus altijd contact op met de klantenservice!

Als je een product gekocht hebt bij een wederverkoper, dan moet je het product ook bij deze partij retourneren. Wij accepteren deze retourzending niet. In dat geval gelden bovendien de retourvoorwaarden van deze verkoper, niet die van Dresselberg. Heb je je aankoop gedaan via de website van Dresselberg dan accepteren we je retourzending wél en gelden onze retourvoorwaarden.

Nee. Producten aangeschaft via onze website kun je alleen retourneren naar Dresselberg B.V.. Een wederverkoper zal jouw retourzending niet accepteren.

Wij accepteren vrijwel alle elektronische betaalmogelijkheden waaronder iDeal en de meeste creditcards. Wij accepteren geen contant geld of betaalcheques.

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, word je doorgeleid naar een bevestigingspagina waar je ook je ordernummer kunt vinden. Als er een ordernummer is aangemaakt, kun je er zeker van zijn dat je bestelling bij ons is binnengekomen.

​Kort na je bestelling ontvang je bovendien een e-mail die je bestelling bevestigt. En op het moment dat je bestelling verzonden wordt, ontvang je daarover ook weer een e-mail van ons.

Controleer alsjeblieft of je de betaalinformatie correct hebt ingevoerd. Is de informatie correct ingevoerd en krijg je nog steeds een foutmelding? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier op onze website.

Een waterdicht horloge van 3 ATM is maar licht beschermd tegen water. Onze horloges bieden weerstand tegen spatwater bij bijvoorbeeld het wassen van je handen, bij (lichte) regen of transpiratievocht. Je kan met onze horloges niet douchen of zwemmen.

Je hebt twee jaar garantie op een Dresselberg-product. De garantie op een horloge geldt voor het uurwerk en niet voor andere onderdelen zoals het glas of de band.

De garantie geldt niet in geval van:

  • Diefstal of verlies;
  • Opzettelijk toegebrachte schade;
  • Schade als gevolg van onjuist of onzorgvuldig gebruik;
  • Normale slijtage of veroudering van de gebruikte materialen;
  • De levensduur van de batterij valt niet onder de garantie.

Ook als jijzelf of iemand anders zonder toestemming van Dresselberg de schade probeert te herstellen, vervalt de garantie. Heb je het product al in gebruik genomen voordat je een garantie- of reparatieverzoek doet? Dan komen de verzendkosten ook voor jouw rekening.

Omdat onze collectie constant verandert, biedt Dresselberg geen vervangende producten als het model niet meer voorradig is.

Dresselberg doneert een deel van de winst aan lokale goede doelen.

Dresselberg vindt dat je mee mag denken als het gaat om het kiezen van onze goede doelen. Je mag daarom een goed doel voordragen. Dat kan je doen als je je aankoop doet, bij het afrekenen (bij ‘bestelnotities’). Dresselberg kiest alleen lokale goede doelen die weinig overheadkosten hebben, zodat het geld optimaal besteed wordt.

​Dresselberg is een autonoom en onafhankelijk bedrijf, zonder banden met overheden of andere organisatie. Op deze manier kunnen wij in vrijheid goede doelen kiezen.

Wij zijn verwerkingsverantwoordelijke voor je persoonsgegevens. Dat betekent dat wij verplicht zijn daar zorgvuldig mee om te gaan. Dresselberg neemt daarbij alle verplichtingen in acht die voortvloeien uit de Algemene Verordening Gegevensbescherming (verordening (EU) 2016 / 679) en andere Nederlandse privacywetten. Lees hier meer.

Dresselberg maakt gebruik van verschillende soorten cookies op onze website. Een cookie is een tekstbestandje dat op jouw computer wordt geplaatst wanneer je een website bezoekt. In dit tekstbestand wordt informatie opgeslagen, die door de website of door derde partijen gelezen kan worden bij een later bezoek.

​Volgens Europese wetgeving moet je toestemming geven voor het gebruik van cookies. Je kunt onze cookies op twee manieren accepteren: door de cookiemelding die je bij je eerste bezoek ziet te sluiten of door verder te gaan op onze website.

​Een javascript is een programma dat wordt geplaatst op de randapparatuur van de gebruiker en dat door die apparatuur wordt uitgevoerd. Wanneer dit programma wordt uitgevoerd kan Dresselberg jouw locatie vaststellen en zien welke handelingen je verricht. Hierdoor krijgen we meer inzicht in het gedrag van onze bezoekers. Lees hier meer.

Als je niet langer informatie van Dresselberg wilt ontvangen, kun je je daarvoor afmelden door de instructies voor uitschrijven op te volgen die in al onze marketing-e-mails staan vermeld.

Heb je klachten over Dresselberg? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Dresselberg-producten worden geproduceerd in verschillende landen, waaronder Japan, Nederland, Denemarken en China.

Bedrijfsverantwoordelijkheid is belangrijk voor ons. Om fabrikanten te helpen zich aan de mensenrechtennormen te houden, volgt Dresselberg een uitgebreide gedragscode voor leveranciers en werkt via ons interne team en gerespecteerde externe partijen, om aan dergelijke normen te voldoen.

Wij zijn altijd op zoek naar business developers en naar ontwerpers en social media experts.

Ben jij die business developers die de markt in Nederland of een ander land klaar wilt maken voor onze producten? En ben je in staat om de beste wederverkopers vinden? Solliciteer dan!

​In het eerste jaar bieden we een percentage van de sales als commissie. Daarna kunnen we een vast salaris bieden in combinatie met commissie.

​Onze ontwerpers en social media experts zijn creatievelingen met stijl, oog voor detail en zijn eerder trendsetters dan trendvolgers.

We zijn meer op zoek naar out-of-the-box-denkers dan naar diploma’s, maar als ontwerper is het wel van belang dat je kunt lezen en schrijven met de gangbare designprogramma’s.

​Solliciteren? Vul hier het formulier in!

Wat geweldig dat onze collectie jou aanspreekt en dat je (misschien) onze producten wilt gaan verkopen in je eigen winkel. Wij stellen een constructieve samenwerking op prijs en maken daarom met jou graag duidelijke afspraken. Ga naar deze pagina om het formulier in te vullen en om meer te lezen.

  • Flinke kortingen;
  • Snelle levering;
  • Geen verzendkosten;
  • Prima service.

Wij doen alleen zaken met wederverkopers die in het bezit zijn van:

  • Een kleinhandelsbedrijf dat is geregistreerd in het vestigingsland;
  • Een belastingnummer;
  • Een fysieke locatie waar je winkel is gevestigd of een online shop. Een account op een online platform zoals Etsy, Bol.com en Dawanda, beschouwen we niet als een bedrijf;
  • Een winkel die dezelfde soort producten brengt als Dresselberg;
  • Een website en/of een zichtbaar socialemedia-account. Dit is om je aanvraag te kunnen beoordelen.

​Stuur ons alsjeblieft zoveel mogelijk informatie over je bedrijf. Als je aanmelding onjuiste informatie bevat kunnen we je niet als wederverkoper accepteren.

Nadat we je als wederverkoper geaccepteerd hebben verwachten we een eerste order binnen een maand. Daarna verwachten we dat je minimaal eens per vier maanden een order bij ons plaatst. Hoeveel producten je bij ons afneemt, bepaal je zelf. Lukt het je niet om aan deze de afname-eisen te voldoen, neem dan contact met ons op. We vinden vast een oplossing!

Als je als wederverkoper bent geaccepteerd en vóór de levering van je aankoop onze factuur voldoet, kun je in aanmerking komen voor een behoorlijke korting op de prijs. Naarmate je meer producten aankoopt, loopt de korting op.

  • ​35% korting op de winkelprijs bij aankoop van 8 tot 24 horloges;
  • 42,5% korting op de winkelprijs bij aankoop van 25 tot 48 horloges;
  • 50% korting op de winkelprijs bij aankoop van 49 horloges of meer.

Je bent eraan gehouden om onze producten tegen een door ons vooraf vastgestelde prijs te verkopen. Jij kunt dus als wederverkoper niet stunten met de prijs en mag jouw klant niet benaderen met doorlopende aanbiedingen, kortingen, afprijzingen en dergelijke. Uit concurrentieoverwegingen is dat op geen enkele manier toegestaan.