Bestellen & Retouren

Verwerkings- en levertijd

Zodra je betaling bij ons binnen is, wordt de order binnen Nederland, België en Duitsland binnen 1 tot 7 werkdagen geleverd. Na de verwerking verzenden we je bestelling. Je ontvangt dan een e-mail met track- & trace-informatie, zodat je kunt volgen wanneer je bestelling arriveert. Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk op het afleveradres binnen de verwachte levertermijn af te leveren.

Bij benadering zijn de levertijden als volgt:
Nederland, België, Duitsland: 1 tot 7 werkdagen
Overige EU-landen: 2 tot 14 werkdagen
Landen buiten de EU: 3 tot 21 werkdagen

De genoemde afleverdata en – tijden zijn een indicatie, geen belofte. Wij geven de verzending uit handen en kunnen daardoor geen afleverdata- en tijden garanderen. De verwachte levertijd is aangegeven in werkdagen. Weekenden en nationale feestdagen tellen dus niet mee. Verder hangt de levertijd af van het land en de locatie van het afleveradres. In de trackinginformatie die je ontvangt zodra de verzending onderweg is, wordt de actuele verzendtijd aangegeven.

Als er problemen zijn met de bezorging word je daarvan zo snel mogelijk op de hoogte gesteld. Je hebt in dat geval bovendien het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden. Dresselberg is niet aansprakelijk voor vertraging in de aflevering van een bestelling.

Verzendkosten

Dresselberg biedt gratis verzending van al onze producten binnen Nederland bij bestellingen boven € 50,-.  Daaronder en buiten Nederland hanteren wij een vast bedrag van €6,95.

Hoe regel ik een retourzending?

Als je de bestelling terugstuurt omdat je afziet van de koop, kan dat alleen binnen de proefperiode. Dat betekent dat je het bestelde product uiterlijk 14 dagen na ontvangst terug moet sturen, inclusief alle eventuele toebehoren. Het product moet in de oorspronkelijke staat en verpakking teruggestuurd worden.

De exacte retourinstructies waar je je aan moet houden, staan op de pakbon die meegestuurd is met je bestelling.

Het retouradres voor terugzending tijdens de proefperiode is:
Dresselberg B.V.
Vispoort 3.04
8261CK Kampen
The Netherlands

Is jouw bestelling beschadigd bij je afgeleverd?

Probeer de schade dan niet te herstellen en stuur het pakket niet op eigen initiatief terug, maar neem eerst contact op met de klantenservice van Dresselberg. Ook als je een ander product ontvangt dan je besteld hebt, of als er een deel van de bestelling mist, moet je eerst contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik de kosten van de retourzending terugkrijgen?

Als je het bestelde product terugstuurt omdat je afziet van de koop, moet je de kosten van de terugzending zelf betalen. Wij betalen je die kosten niet terug. Moet je de bestelling terugsturen omdat het product beschadigd of niet volledig is afgeleverd? Dan vergoeden wij de verzendkosten wel, op voorwaarde dat je het product nog niet in gebruik hebt genomen en op voorwaarde dat je voor de terugzending de instructies van de klantenservice van Dresselberg hebt gevolgd.

Kan ik een product retourneren bij of via een wederverkoper van Dresselberg-producten?

Als je een product besteld hebt bij een wederverkoper, dan moet je het product ook bij deze partij retourneren. Wij accepteren deze retourzending niet. In dat geval gelden bovendien de retourvoorwaarden van deze verkoper, niet die van Dresselberg. Heb je je aankoop gedaan via de website van Dresselberg dan accepteren we je retourzending wel en gelden onze retourvoorwaarden.

Kan ik een product dat ik aangeschaft heb via de Dresselberg-website bij een wederverkoper retourneren?

Nee. Producten aangeschaft via onze website kun je alleen retourneren naar Dresselberg B.V. Een wederverkoper zal jouw retourzending niet accepteren.

Welke betaalmiddelen accepteert Dresselberg?

Wij accepteren vrijwel alle elektronische betaalmogelijkheden waaronder iDeal en de meeste creditcards. Wij accepteren geen contant geld of betaalcheques.

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, word je doorgeleid naar een bevestigingspagina waar je ook je ordernummer kunt vinden. Als er een ordernummer is aangemaakt, kun je er zeker van zijn dat je bestelling bij ons is binnengekomen.

Kort na je bestelling ontvang je bovendien een e-mail die je bestelling bevestigt. En op het moment dat je bestelling verzonden wordt, ontvang je daarover ook weer een e-mail van ons.

Ik ontving een foutmelding terwijl ik bezig was met mijn bestelling.

Controleer alsjeblieft of je de betaalinformatie correct hebt ingevoerd. Is de informatie correct ingevoerd en krijg je nog steeds een foutmelding? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.